07 marzo 2008

PostMagdalenero

Ja fa quasi una setmana que han acabat les Festes de la Magdalena, han sigut sense cap dubte les millors, hem begut poc, hem fet més festa diurna que nocturna, encara que no ens hem deixat res per vore, el multitudinari concert de Conchita, La nit Màgica de Xarxa Teatre, i el espectacular concert de PigNoise (vist des de la zona Vip), dinars en el Asturiano, Meson de la Tapa, i Meson del Vi, les paraetes dels mal anomenats hippies, la Fira alternativa, els castells de foc i les espectaculars Mascletaes (per cert va guanyar aquella a la qual li vaig donar el meu únic excel·lent) i per descomptat les dos grans actuacions del Duo Brillantina, tot amb la millor companyia que es pot tindre.

Ahir mateix va ser el meu últim dia de treball des de finals de maig, no crec que tarden molt en cridar-me, mentres tant aprofitaré per posar-me al dia en les oposicions.

En dos dies son les eleccions al Govern, ja ho tens clar? doncs ja saps el que has de fer i fes-ho "Con todas tus fuerzas".

Per altra banda les festes de la Pasqua les tenim ahí, aquest any no m'hem vaig a cap lloc, a no ser que trobe a algú que vulga anar a skiar una setmaneta (Se aceptan peticiones).

Pd: Algú te idea de quina es la millor companyia d'Internet + Cridades telefòniques?

Pd: Como dicen por ahí "Buenas noches, y buena suerte"
Pd: Papà, farem com l'altre volta?